Ports del Maresme 2012

miércoles 22 de febrero de 2012

Presentació:

Tenim el plaer de presentar-vos la Marxa Cicloturista Ports del Maresme, que organitza el Club Ciclista MuntBikes i que es disputarà el Diumenge 4 de Març.

Aquesta serà la proba inaugural i puntuable del Circuit de Llarga Distancia 2012 de la Federació Catalana de Ciclisme, amb un total de 147 kms. i un desnivell acumulat aprox. de 3.000m. distribuïts en 5 ports.

La sortida i arribada serà Arenys de Munt. Passarem per algunes de les següents poblacions del Maresme i del Vallès Oriental com Arenys de Mar, Canet, St.Pol, St.Cebrià i St. Iscle de Vallalta, Vallgorguina, St.Celoni, Gualba, Campins, Sta. Maria de Palautordera, La Roca, Òrrius i Dosrius.

Es pedalejarà per una gran varietat de zones i paisatges, ja que rodarem pel litoral i mes endavant ens endinsarem al Parc Natural del Montseny, pujant fins una alçada màxima de 1.230m. Això si, després d'haver afrontat, per la carretera de Sta. Fe del Montseny, 16 kms. de pujada, que a més d'un se li farà dura, ja que abans haurem fet el port de Collsacreu (Cat.3 i port disputat al Tour del 2009) i haurem arribat a Campins des de Gualba, amb una primera sorpresa al més autèntic estil Giro i el seu seguit de puja i baixa que ens portarà a Campins per iniciar el ascens al Coll de Sta. Helena.
Tractant-se de l'època de l'any que parlem, trobarem una gran varietat de paisatges, però també d'un gran diferencial tèrmic, amb tot el que això comporta.
Hi haurà un recorregut alternatiu d'uns 102 kms. i un desnivell acumulat aprox. de 2.200m. distribuïts en 3 ports.

Reglament:


Perfils i plànols:
Plànol recorreguts

Perfil recorregut LLARG (Ports 1-2-3-4-5)
Perfil recorregut CURT (Port 1-2-5)

Port 1 (St.Pol-Collsacreu)
Port 2 (Gualba-Coll de Sta. Helena)
Port 3 (La Roca-Òrrius)
Port 4 (Dosrius-Can Bordoi)
Port 5 (St.Celoni-Collsacreu)
Serveis:

SORTIDA (Torrent d'en Puig)
  • Aparcament de vehicles al nou Pavelló Poliesportiu i al Polígon Industrial (500m al voltant de la sortida)
  • Lavabos exclusius per dones.
  • Vestuari i lavabos al nou Pavelló Poliesportiu.
  • Entrega de dorsal i xip cronometratge (només si no teniu) al nou Pavelló Poliesportiu.
  • Entrega del Welcome Pack per tots els inscrits al nou Pavelló Poliesportiu.
RECORREGUT
  • Avituallaments:
  1. Sòlid i líquid - Campins (km. 45)
  2. Sòlid i líquid - Coll de Sta. Helena (km. 61)
  3. Sòlid i líquid - La Roca del Vallès (km. 104 llarg només)
  4. Líquid - Peatge St. Celoni (km. 133 llarg - km. 89 curt)
  • Assistència sanitaria. Diferents ambulancies distribuides pels recorreguts.
  • Furgoneta escombra amb assistència mecánica bàsica.
ARRIBADA (Torrent d'en Puig)
  • Avituallament líquid
  • Dinar Final (sòlid i líquid)
  • Massatges
  • Primers auxilis
  • Lavabos exclusius per dones
  • Vestuaris i lavabos al nou Pavelló Poliesportiu
  • Entrega dels Premis Polar (6unts. model CS200) a les següents categories que hagin acabat el recorregut llarg:
    • Millor temps Masculí
    • Millor temps Femení
    • Al més veterà (femení o masculí)
    • Millor temps local comarcal (Maresme)
    • Al Club amb assistència més nombrosa (2 unts.) *independentment del recorregut que acabin (curt o llarg).
  • Sorteig de regals varis de Sponsors i Col·laboradors:
    • 1 bicicleta PINARELLO FP2 Carbon 24HM12K Monocoque (només inscrits abans del 28 de Febrer).
    • 5 "Pantorrilleres" Compresives LURBEL
    • 50 anàlisi de pedalada de CUSTOM4.US
Com arrribar-hi:

En cotxe:
Per autopista C-32 sortida Arenys de Mar-Arenys de Munt (direcció Arenys de Munt)
Per autopista AP-7 sortida Sant Celoni (direcció Vallgorguina-Arenys de Munt)
En tren:
Rodalies RENFE linea R1 parada Arenys de Mar (d'Arenys de Mar a Arenys de Munt hi han 3 kms.)

Inscripcions (límit fins 28-02-2012):

Les inscripcions només es podran tramitar a traves de la web: www.bicinscripcions.com (excepte els socis del C.C.MuntBikes).
No s'acceptarà cap inscripció fora del plaç indicat (fins 28-02-2012), ni el mateix dia de la cursa.
L'empresa Albecam, es l'encarregada del cronometratge de la marxa amb el xip groc del Sistema Championchip.
El recorregut llarg, només poden participar majors d'edat. En cap cas podran optar a fer el recorregut llarg menors de 18 anys.
Els menors d'edat, majors de 16 anys, per poder participar i fer el recorregut curt, hauran de portar una autorització signada pel tutor i una fotocopia del DNI del tutor.

Preus:
  • Socis del Club Ciclista MuntBikes: 20€ (opció que tan sols es pot dur a terme presencialment a la seu del C.C.MuntBikes)
  • Federats amb xip groc de propietat25€ (marcar l'opció "disposo de xip" i introduir nº codi del  vostre xip durant l' inscripció)
  • Federats + compra de xip groc: 25€ + 13€ (marcar l'opció "comprar xip". Aquest  l'entregaran amb el dorsal el dia de la marxa. Recordar que aquest xip serveix per a totes les curses de la FCC i altres curses de diferents modalitats que estiguin cronometrades amb el Sistema Championchip).
  • Federats + lloguer xip: 25€ + 5€ (marcar l'opció "usar xip retornable". Aquest l'entregaran amb el dorsal el dia de la marxa. Cal recordar que aquest xip s'ha de tornar al finalitzar la marxa. Els 5€ son el cost del lloguer i NO una fiança. NO es retornarán els diners.
  • No anticipades (després del 22-02-2012): Tindran un cost adicional, als preus anteriorment citats, de +5€ tots aquells inscrits posteriors a la data indicada.
  • No Federats: Tindran un cost adicional, als preus anteriorment citats, de +15€ per la tramitació de la llicencia d'un dia de la FCC.
Les inscripcions son personals i intransferibles.
El límit d'inscripcions serà de 2.000 participants. A partir d'aquesta xifra no s'admetran més inscrits i es tancaran les inscripcions.
Tots els inscrits, que no pugin assistir/participar el dia de la marxa, no se'ls retornarà, sota cap concepte,  l'import de l'inscripció.
Les inscripcions son personals i intransferibles.

El preu de l' inscripció inclou:
  • Dinar al finalitzar la marxa per a tots els participants.
  • Dorsal.
  • Welcome Pack (lot de productes dels col·laboradors).
  • Accès a tots els avituallaments.
  • Servei d'assistencia sanitaria.
  • Servei de vestuaris i lavabos al nou Pavelló Poliesportiu.
  • Mitjons de la marca LURBEL personalitzats.
  • Sorteig de 50 anàlisi de pedalada de CUSTOM4.US
  • OFERTA POLAR (única i exclusiva per inscrits). Model CS500 amb cadència (edició limitada TOUR DE FRANCE) PVP: 245€ // Preu Oferta: 175€

  • Sorteig d'una bicicleta PINARELLO FP2 Carbon 24HM12K Monocoque (només pels inscrits fins el dia 28/02/2012).


Recollida de Dorsals:

Aquests es podran recollir, juntament amb el xip (si no en teniu), a MuntBikes el dia abans de la marxa (Dissabte, 3 de març) des de les 17h. fins les 20h, i el mateix dia de la marxa a partir de les 6.30h fins les 7.30h.
Per recollir el dorsal, serà imprescindible presentar el DNI i la llicencia federativa en vigor. També s'haurà de portar impresa i signada la "Declaració del Cicloturista".
El més sincers agraïments a tots els Sponsor i Col·laboradors:














Us esperem a tots,
Club Ciclista MuntBikes

Comments

27 Responses to “Ports del Maresme 2012”
Post a Comment | Enviar comentarios (Atom)

quimontmany dijo...

Felicitats per la presentació. Superbe!!!!!!!

18 de enero de 2012 18:52
Gabriel dijo...

I tant q si, aixó serà un exitàs i molt xul.la

19 de enero de 2012 19:10
Anónimo dijo...

Una pequeña sugerencia, podriais marcar con flechas el sentido de la marcha en el plano, para entenderlo mejor.

Gracias

22 de enero de 2012 09:45
Anónimo dijo...

+1 comentari anterior

22 de enero de 2012 19:54
Anónimo dijo...

Gracias por la sugerencia, lo preparamos y en breve lo actualizamos...;-)

MuntBikes

23 de enero de 2012 08:38
Anónimo dijo...

Ya lo tenéis actualizado. A ver si os gusta...;-)

MuntBikes

23 de enero de 2012 12:34
Anónimo dijo...

la marcha.. es abierta? o sera neutralizada?

26 de enero de 2012 15:35
Anónimo dijo...

Habrá una primera parte neutralizada, para posteriormente ser abierta hasta el final.
Siempre con un control organizativo durante el transcurso de toda ella.
Si necesitas más info, no dudes en ponerte en contacto con nosotros.

MuntBikes

26 de enero de 2012 17:48
500 KM Besòs dijo...

hay algun trozo de tierra de gualba a campins, ayer lo hice!

Esperemos que se vaya la nieve, ayer estaba cortada el desvio hacia costes del montseny, yy un frío de cojones!!

Que ganas que llegue el dia.

13 de febrero de 2012 12:15
500 KM Besòs dijo...

cuando llegas a gualba hay que cruzar por medio del pueblo, o desviarte antes hacia campins, que hay una rampa durisima que acaba en zona de tierra

13 de febrero de 2012 12:16
Anónimo dijo...

Ferran ayer hablamos con Siberia, y les comentamos que cerrasen las puertas que entraba corriente de aire. Nos comentaron que cerraban esta semana y que para el 4 de marzo todo estará perfecto...;-)
En principio, NO se passa por medio del pueblo.
Por lo visto, conociste el MURO, y nuestro Sterrato, jeje!!

MuntBikes

13 de febrero de 2012 16:09
500 KM Besòs dijo...

El muro es el rampote que viene despues de una bajada, que hay como una piscina o polideportivo a la derecha?? pero ese rampote acaba en camino de tierra!!! dime si es por ahí, porque el domingo vuelvo, es una rotonda antes de llegar a Gualba que pone Campins a la izquierda

14 de febrero de 2012 10:36
rictopu dijo...

Hay Algun tiempo estimado para el coche escoba... Mas que nada para saber a que atenerme... Se que ire en el vagon de xola!

14 de febrero de 2012 18:21
MUNT BIKES dijo...

no te preocupes por la cola, pondremos un tiempo asumible por los cicloturistas.
en la de 100 km unas 5h
y la de 150 unas 8h aprox.
media de 20. fácil de hacer

14 de febrero de 2012 18:25
Anónimo dijo...

Saludos, solo una duda, si no estoy federado y no tengo chip en propiedad tengo que pagar 45 euros de inscripcion?, ya se que nadie me obliga a ir, pero me parecia una marcha muy chula y me he quedado de piedra con el precio, un saludo y suerte.

14 de febrero de 2012 21:04
MUNT BIKES dijo...

Hola, anonimo, en tu caso lo que pasa esque al no estar federado, ni tener chip, se t'he suma todo, el precio de la marxa son 25 que es el minimo estandarizado por la federacion, luego el resto, quizas t'he valdria la pena federarte, cosa que ya t'he valdria para todo el 2012. Y el chip tienes opcion de comprarlo y ya sera tuyo para cualquier marxa, o alquilarlo por un dia, y asi sucesivamente en las demas que quieras participar. Espero haverte resuelto la duda.

14 de febrero de 2012 22:10
MUNT BIKES dijo...

Hola 500km Besos. Si vas bien orientado es por ahi donde dices tu. Es la rotonda antes de llegar a Gualba. Y después del rampote hay un tramo de tierra. Ya puedes ir a verlo y si quieres puedes venir con nosostros que vamos a ahacerla este domingo para repasar el terreno y poneros los dientes largos a todos.

16 de febrero de 2012 19:09
Anónimo dijo...

Ahir vaig pujar a Santafé i la carretera que puja al Coll de Santa Helena estava tancada per gel!!!
Si no pujen les temperatures malament rai!

18 de febrero de 2012 22:35
Anónimo dijo...

La pujada de Gualba a Campins es terrorífica....

24 de febrero de 2012 21:16
MUNT BIKES dijo...

al final el tram ''sterrato'' per ordres del servei de transit no es pot fer, però passem per la carretera interior de gualba que es la que ve despres del tram que no farem de sorra, que és preciosa, al mes pur estil ciclista!

24 de febrero de 2012 21:39
Anónimo dijo...

hola bona nit!!
A veure si em podeu donar un cop de mà, recomeneu algun lloc per dormir la nit del dissabte que estigui bé de preu i aprop? Per internet són tots "sospitosament" encantadors...

Moltes Gràcies!!

24 de febrero de 2012 21:45
MUNT BIKES dijo...

Tens calella molt a prop, que es temporada baixa i tindras bons preus, sino tambe disposes del hotel colon spa de caldes d''estrach a 5km que no se com estara de preu pero esta molt ben situat arran de mar,

24 de febrero de 2012 21:50
Roger dijo...

Tienes:
-Hostal La LLuna (www.lallunahostal.com)
-Hostal El Portal (www.hostalelportal.com)
en Arenys de Mar, no se que tal son, pero no tienen mala pinta.

De más nivel despues tienes:
-Sa Voga (www.savoga.cat)
-Castell de l'Oliver (www.hotelcastelldeloliver.es/)
-Hotel Colon (www.hotel-colon.net)

25 de febrero de 2012 09:21
Genard dijo...

Una altra opció que encara et queda més a prop és l'Anxaneta. Està situat a menys de 1Km del pavelló, molt acollidor i familiar. També disposa de piscina, si vols... ;)

http://www.lanxaneta.com/

25 de febrero de 2012 17:46
Victor Valverde dijo...

Hola ciclistes !!

Només dir que avui he passat entrenant per la carretera que va desde Sta. Fe cap a les Antenes i esta perfectament transitable. Encara hi ha la barrera però el guardia ens ha deixat pasar i tret d'una mica de gel que quedava la resta està perfecte. La pujada espectacular i la baixada per la carretera del Turó cap a la costa encara més.

Som-hi que queda una setmaneta !!!

25 de febrero de 2012 18:42
Anónimo dijo...

Genial!!! Tens alguna foto??
Ara tothom a a publicar-ho al Facebook, a veure si s'anima més gent amb el bon temps!!! Quants més millor ens ho passarem!!

Comença el compte enrrera!!

MuntBikes

25 de febrero de 2012 18:57
Victor Valverde dijo...

Sorry, no tinc fotos !! Passeu-ho bé els que sortiu demà !

25 de febrero de 2012 20:33

Publicar un comentario en la entrada